همايش ملي «عايق با رويكردي بر بهينه‌سازي مصرف انرژي»

http://www.callforpapers.ir/همايش ملي «عايق با رويكردي بر بهينه‌سازي مصرف انرژي» با شركت استادان دانشگاه، دانشجويان، اعضاي انجمن‌هاي علمي، صنعتي و صاحب‌نظران صنعت عايق كشور، پنجم و ششم دي ماه سال جاري در پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) هدف از برگزاري اين همايش ايجاد بستر مناسب به منظور ارائه آخرين پژوهش‌ها و دستاوردهاي صنعت عايق ايران و جهان و تعامل مناسب ميان صاحبان صنعت و دانشگاه در جهت پيشبرد اهداف كار ملي و سرمايه ايراني است.

«عایق پژوهی کاربردی: سیستم‌ها و تکنولوژی‌های عایق کاری در صنعت و ساختمان، تحلیل نرم افزارهای کاربردی»، «نانو عایق پژوهی: بررسی پلیمرهای نانو در ساخت، اجرا و مکانیزم‌های عایق کاری» و «عایق پژوهی ساختاری: بررسی عملکرد عایق‌ها از لحاظ فرمولاسیون و تکنولوژی ساخت» از جمله محورهاي اين همايش ملي محسوب مي‌شوند.

همزمان با برگزاري اين همايش، نمايشگاهي جانبي براي ارتباط بيشتر توليدكنندگان و صاحب نظران صنعت عايق برپا خواهد بود تا با هم‌انديشي و بررسي محصولات متنوع، زمينه‌ساز ارتباط بيشتر در عرصه توليدات ملي با تكيه بر سرمايه ايراني شوند.

همچنين همزمان با برگزاري همايش، مسابقه‌اي با عنوان «طراحي بهينه و ساخت سيستم عايق كاري پوسته خارجي ساختمان» برگزار مي‌شود.

از اين رو نخستين همايش ملي «عايق با رويكردي بر بهينه‌سازي مصرف انرژي» با هدف گردهمايي و هم‌انديشي صاحب‌نظران، متخصصان و كارشناسان صنعت عايق و انرژي مي‌تواند در تدوين نقشه علمي رشد و توسعه صنعت عايق كشور به منظور دستيابي به الگوهاي مناسب شهرسازي نوين و ساختمان‌هاي سبز كمك شاياني كرده و زمينه‌سازي ارتباط بيشتري در عرصه توليدات ملي با تكيه بر سرمايه ايراني را فراهم آورد.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به نشاني اينترنتي www.insulation.ir مراجعه كنند.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید