پیشگیری از غرق شدگی

اولین همایش ملی پیشگیری از غرق شدگی

اولین همایش ملی پیشگیری از غرق شدگی ، ۲۲ تیر ۱۳۹۶ توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مرکز تحقیقات ترومای جاده ای گیلان در شهر رشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، نخستین کنگره ملی پیش گیری از غرق شدگی با هدف کاهش مرگ و میرهای ناشی از این مشکل برگزار خواهد شد که به طور تخصصی به مباحث مدیریتی نظام سلامت در اداره غرق شدگی می‌پردازد. این کنگره مفتخر است که با نوآوری‌­های جدیدی به استقبال جامعه علمی و عملیاتی پیش گیری از غرق شدگی برود و به مقوله­‌های مهمی همچون فرهنگ­‌سازی برای نونهالان و نوجوانان، بازدیدهای علمی، مشارکت مردمی و سازمان‌های مردم نهاد، جمع­ آوری تجارب عملیاتی درکنگره توجه ویژه ای داشته باشد.از دستاوردهای ملموس وبا اهمیت این کنگره می‌توان گرد هم آمدن اکثریت قریب به اتفاق خبرگان، اندیشمندان، دانشگاهیان و صاحبان دانش و تجربه را حول محور آسیب های ناشی از غرق شدگی مورد توجه قرار داد. برگزارکنندگان کنگره بر این ادعا هستند که قدم اول در پیشگیری از موارد غرق شدگی حساس سازس سیاستگذاران حوزه سلامت برای این معضل فراموش شده بخش سلامت میباشد.امید است مورد رضایت باریتعالی قرا گیرد.

علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت همایش مراجعه و با دبیرخانه همایش ارتباط برقرار نمایند

[اطلاعات کامل همایش]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید