فراخوان مقاله

نخستین همایش ملی پژوهش‌های نوین میان‌رشته‌ای و کاربردی در علوم انسانی

نخستین همایش ملی پژوهش‌های نوین میان‌رشته‌ای و کاربردی در علوم انسانی در تاریخ ۳۰ تیر ۱۳۹۶ توسط اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز و تحت حمایتسیویلیکا در شهر شیراز – پردیس بین الملل دانشگاه شیراز برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: هنر و علوم انسانی
برگزار کننده: اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا 
شهر برگزاری: شیراز – پردیس بین الملل دانشگاه شیراز

نخستین همایش ملی پژوهش‌های نوین میان‌رشته‌ای و کاربردی در علوم انسانی» با دو رویکرد اصلی «پژوهش‌های کاربردی در حوزه‌های مختلف علوم انسانی» و نیز «کاربرد مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی» سعی در ارتقاء جایگاه این دست از مطالعات و پژوهش‌ها در میان اساتید، دانشجویان و پژوهش‌گران حوزه‌های مختلف علوم نسانی دارد

محورهای همایش:

دبیرخانه این همایش با دو رویکرد اصلی نسبت به پذیرش مقالات ارسالی اهتمام دارد؛
الف)
 کلیه‌ی پژوهش‌هایی که به صورت میان‌رشته‌ای (در حیطه‌ی علوم انسانی) صورت‌پذیرفته‌اند. علاوه‌براین، پژوهش‌هایی نظیر کاربرد علوم کامپیوتر در زبان‌شناسی (که یکی از حوزه‌های مورد بحث از زیرشاخه‌های علوم انسانی محسوب می‌‌شود) نیز قابلیت ارسال در این همایش را دارند.
ب) کلیه‌ی پژوهش‌هایی که در صدد نشان دادن کاربرد یا کاربردهایی از هر یک از زیرشاخه‌های علوم انسانی است در مسائل و چالش‌های روز جامعه‌ی علمی و یا پاسخ به یک پرسش مطرح، صورت پذیرفته‌اند.

محورهای پیشنهادی:
زبان و ادبیات
زبان و ادبیات فارسی
زبان و ادبیات جهان (عربی، انگلیسی، …)
روش تدریس و آموزش زبان‌ها
ترجمه و زبان‌شناسی
تاریخ و مردم‌شناسی
مطالعات فرهنگی
جغرافیا و برنامه‌ریزی
مدیریت، اقتصاد و بانکداری
علوم اجتماعی
فلسفه و جامعه‌شناسی
علوم تربیتی و آموزش و پرورش
مشاوره و روان‌شناسی
الهیات
فلسفه و کلام اسلامی
الهیات و معارف اسلامی
علوم قرآن و فقه
علوم سیاسی و حقوق
و سایر موضاعات مرتبط

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید