گزارش جديد «فرصت‌هاي نوظهور بازار جهاني نانولوله‌هاي کربني» منتشر شد

http://www.callforpapers.ir/گزارش جديد «فرصت‌های نوظهور برای بازار جهانی نانولوله‌های کربنی: نانولوله‌های کربنی تک‌‌دیواره و نانولوله‌های کربنی چنددیواره، کاربردهای مهم و وضعیت جغرافیایی بازار آنها» از سوي شرکت «Research and Markets» منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) افزایش تقاضای ناشی از تنوع کاربردهای نوظهور، باعث رشد بازار نانولوله‌های کربنی شده است. در بازار مواد، نانولوله‌های کربنی یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه نسل آتی فناوری‌هایی نظیر باتری‌های لیتیم یون و باتری‌های سوختی برای بازار است.

 

برخی از کاربردهای نانولوله‌های کربنی شامل انرژی بادی، نیمه‌هادی‌ها، باتری‌های خورشیدی، خودرو و سایر موارد است. نانومواد یکی از عناصر تسهیل کننده کاهش وزن و ارتقای زیبایی محصولات این حوزه‌ها محسوب می‌شود. در تولید باتری‌های خورشیدی و جهت بهبود کارایی آنها، نانولوله‌های کربنی جایگزین سیلیکون می‌شود.

گزارش جدید، انواع نانولوله‌های کربنی نظیر نانولوله‌های کربنی تک دیواره و چنددیواره را به طور کامل تشریح می‌کند. همچنین این گزارش، روندهای قیمت‌گذاری و داده‌های پیش‌بینی برای نانولوله‌ها را ارائه کرده است. در حالی که نانومواد دارای کاربردهای متعددی است، این گزارش آخرین کاربردهای بالقوه، نظیر انرژی، نیرو، نیمه‌هادی‌ها، هوانوردی و … را به طور کامل بحث و بررسی کرده است.

از نظر جغرافیایی نیز، مناطقی که در این بازار پوشش داده شده‌اند، شامل آمریکای شمالی، اروپا، اپک (APAC) و سایر نقاط جهان است.

در گزارش جدید، نقش‌آفرینان کلیدی فعال در بازار جهانی نانولوله‌های کربنی بر اساس ظرفیت تولید و حضور در بازارهای جهانی بررسی شده است.

علاقه‌مندان مي‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اينترنتي http://www.researchandmarkets.com مراجعه كنند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید