بخش‌ها و رشته‌های داوری جشنواره‌ي «هنر و رسانه» اعلام شد

دبیر اجرایی نخستین جشنواره‌ي «هنر و رسانه» درباره‌ي بخش‌ها و رشته‌های این جشنواره توضیح داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) علی ستوده‌نیا گفت: تمام خبرنگاران شاغل در روزنامه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری دارای مجوز و رادیو تلویزیون و همچنین خبرنگاران آزاد می‌توانند با ارسال آثار رسانه‌يي با موضوع هنر (هنرهای نمایشی، موسیقی، هنرهای تجسمی، مد و لباس و آموزش هنر) در جشنواره شرکت کنند.

او ادامه داد: آثار ارسالی در بخش‌های مطبوعات شامل روزنامه‌ها و نشریات سراسری و محلی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و رادیو تلویزیون دسته‌بندی و بررسی خواهند شد. آثار ارسالی در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها در هفت رشته‌ي خبر و گزارش خبری، گزارش (توصیفی / تحلیلی / تحقيقي)، نقد ـ مقاله و تحلیل، يادداشت و سرمقاله، مصاحبه، عكس و گزارش تصويري و تيتر داوری خواهند شد. همچنين آثار رسیده در بخش رادیو و تلویزیون در رشته‌ي گزارش (خبری و غیرخبری) داوری خواهند شد.

ستوده‌نیا با اشاره به ارسال فراخوان برای خبرنگاران تخصصی حوزه‌ي هنر، گفت: با این کار می‌خواستیم علاوه بر اطلاع‌رسانی بیشتر، به‌نوعی به‌طور ویژه از خبرنگارانی که سال‌هاست به‌صورت مداوم در حوزه‌ي هنر در رسانه‌ها قلم می‌زنند برای شرکت در جشنواره دعوت کرده باشیم.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره‌ي هنر و رسانه با تاکید بر این‌که این جشنواره متعلق به اهالی رسانه است، بيان كرد: از همه‌ي خبرنگار که در حوزه‌ي هنر فعالیت می‌کنند می‌خواهیم با مشارکت، ما را در بالا رفتن سطح کیفی و شروع خوب این جشنواره همراهی کنند.

نخستین جشنواره‌ي «هنر و رسانه» تا پایان مهرماه آثار علاقه‌مندان را دریافت خواهد کرد. همچنین از طريق شماره‌هاي تلفن‌ 02166709850 و 02166708863 به سوالات متقاضیان درباره این جشنواره پاسخ داده مي‌شود.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید