دهمین کنگره بین المللی انجمن ارتودنتیست های ایران برگزار می شود

دهمین کنگره بین المللی انجمن ارتودنتیست های ایران سوم تا پنجم آبان ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

دکترˈحمید عادلی نجفی ˈ رییس کنگره بین المللی انجمن ارتودنتیست های ایران با بیان این مطلب افزود : این کنگره با شعار ˈ تحول در ارتدنسی از ادعا تا واقعیت ˈ با حضور میهمانانی از سه قاره آمریکا ، اروپا و آسیا برگزار می شود و از مهم ترین اهداف برپایی آن مبادله اطلاعات علمی میان متخصصان ایرانی و دنیاست.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) به نقل از انجمن ارتودنتیست های ایران ، وی خاطرنشان کرد : هم اکنون ایران در زمینه درمان های ارتدنسی در منطقه گام های مهمی را برداشته است و برپایی این کنگره فرصتی مغتنم است تا ضمن آشنایی با دانش و تجارب متخصصان میهمان با معرفی توانمندی ها ، تجارب و قابلیت های بزرگان علمی کشورمان در سطوح بین المللی و انتقال این تجربیات به دیگر دندانپزشکان جهان، جایگاهی شایسته را در دنیا احراز کنیم.

وی گفت : در این کنگره ارتودنتیست هایی از کشورهای امریکا، برزیل، انگلستان، آلمان، دانمارک، ترکیه و هند شرکت دارند. این کنگره با همکاری انجمن ارتودنتیست های ترکیه برگزار می شود از این رو مسئولان بلند پایه ارتدنسی ترکیه از جمله رییس انجمن ارتدنسی این کشور و رییس کنگره ارتدنسی اروپا نیز در این کنگره حضور دارند.

رییس دهمین کنگره بین المللی انجمن ارتودنتیست های ایران ، ارایه روش های جدید ˈ ارتدنسی زبانیˈ و آموزش های کارگروهی با مشارکت و همکاری جراحان دهان، فک و صورت ، گوش و گلو و بینی ، جراحان پلاستیک ، پوست ، مغز و اعصاب ، ارتوپدی و چشم را از مهمترین برنامه های این کنگره اعلام کرد.

عادلی نجفی افزود: در این کنگره همچنین شرکت کنندگانی از کشورهای همجوار مانند عراق، امارات متحده عربی و هند نیز حضور دارند.

به گفته وی در کنگره امسال 12 کارگاه آموزشی تخصصی برگزار می شود وشرکت در این کنگره 65 امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان دارد.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید