116مقاله و محصول به دبیرخانه کنگره علمی ربات های نجاتگر ارسال شد

دبیر علمی اولین کنگره کشوری نمایش و رقابت ربات های نجاتگر گفت: پس از فراخوان، 116 مقاله و محصول (ربات) از استان های مختلف کشور به دبیرخانه این کنگره ارسال شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)ˈمحمد رضاییˈ روز یکشنبه در آیین گشایش این کنگره در گرگان افزود: از این تعداد آثار ارسالی، 40 اثر به صورت مقاله و مابقی به صورت محصول بوده است.

وی اضافه کرد: پس از بررسی هیئت داوران، پنج مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شود.

وی یادآور شد: از مجموع ربات های ارائه شده، 15 گروه از استان های کرمان، فارس، گلستان، اصفهان، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، بوشهر و سیستان و بلوچستان تولیدات خود را در معرض نمایش می گذارند.

رضایی در مورد اهداف این کنگره گفت: شناسایی و تجلیل از چهره های موفق، مخترع و مبتکر از سراسر کشور و نیز فرهنگ سازی استفاده و به کارگیری ربات های نجاتگر در زمان حوادث و بلایای طبیعی، از اهداف این کنگره است.

وی افزود: منتخبان موفق و فرهیخته این کنگره، الگوهای در دسترسی هستند که در شرایط و محیط مشابه و برابر با جوانان نسل امروز، به این موفقیت ها نائل شده اند.

اولین کنگره کشوری ˈنمایش و رقابت ربات های نجاتگر با صرفه اقتصادی در حوادث و بلایای طبیعیˈ از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و با همکاری جمعیت هلال احمر استان گلستانروز یکشنبه کار خود را آغاز کرده و تا 27 شهریور ادامه دارد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید