دوازدهمین کنگره بین المللی انجمن متخصصین دندان پزشکی ترمیمی ایران

http://www.callforpapers.ir/دوازدهمین کنگره بین المللی انجمن متخصصین دندان پزشکی ترمیمی ایران، از تاریخ  سوم تا پنجم آبان ماه امسال، در مجتمع پتروشیمی شهر تبریز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مدیران کنگره امسال شعار مفاهیم نوین در دندان‌پزشکی ترمیمی و زیبایی، از پیشگیری تا درمان را به عنوان محور اصلی کنگره برگزیده‌اند.

از جمله موضوعاتی که در این کنگره به آن پرداخته خواهد شد، می توان به بحث تغذیه و سلامت دهان و دندان، پوسیدگی شناسی، مواد دندانی، درمان‌های محافظه کارانه، بازسازی دندان‌های به شدت تخریب شده ، ایمپلنت‌های دندانی، زیبایی در دندان‌پزشکی ترمیمی، لیزر در دندان‌پزشکی ترمیمی و همچنین اخلاق پزشکی و دندان‌پزشکی قانونی اشاره کرد.

در این کنگره سخنرانان برجسته ای از کشورهای امریکا، ترکیه، ژاپن و همچنین اساتیدی از دانشگاه های کشور به منظور ایراد سخنرانی، حضور خواهند داشت.

شرکت در کنگره بین المللی انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران برای دندان‌پزشکان، هیجده امتیاز را دربرخواهد داشت.

برگزاری کارگاه های مختلفی در برنامه این کنگره درنظر گرفته شده است که بریج هایFRC  ، بنیرهای مستقیم کامپوزیتی و پرسلن لامینیت بنیر عنوان برخی از آنهاست.

کنگره بین المللی انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران از سوی انجمن دندان‌پزشکی ایران و با همکاری دانشکده دندان‌پزشکی تبریز برگزار می‌شود.

کسب اطلاعات بیشتر

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید