مسابقات

دانشگاه صنعتی شریف مسابقه ی مقدماتی دومین کدکاپ ایران را برگزار می کند

مرحله ی مقدماتی دومین دوره‌ مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ با تمرکز بر سه هدف اصلی یادگیری، تمرین و رقابت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، دانشگاه صنعتی شریف مرحله‌ی مقدماتی دومین دوره‌ی مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ ایران را روز پنج‌شنبه، ۲۹ مهرماه برگزار خواهد کرد.
بنا بر این گزارش؛ دومین دوره ی مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ ایران شامل دو مسابقه‌ی آموزشی، دو مسابقه‌ی تمرینی، مسابقه‌ی مقدماتی و در نهایت مسابقه‌ی حضوری می باشد، تاکنون مسابقات آموزشی و تمرینی به پایان رسیده و در روز پنج‌شنبه‌ ۲۹ مهرماه مسابقه‌ی مقدماتی برگزار خواهد شد.
خاطرنشان می شود؛ شرکت در مسابقه‌ی مقدماتی برای راهیابی به مرحله‌ی حضوری که ۱۹ و ۲۰ آبان ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، الزامی است.
مسابقات مقدماتی در قالب تیم‌های دو نفره برگزار خواهد شد و در نهایت ۱۰۰ تیم برتر مسابقه‌ی مقدماتی به مسابقه‌ی حضوری در دانشگاه صنعتی شریف راه پیدا می‌کنند.
گفتنی ست؛ کدکاپ یک مسابقه‌ برنامه‌نویسی با هدف افزایش دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان و کاربردی کردن این مهارت و دانش در صنعت فناوری اطلاعات کشور است.
شایان ذکر است آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه‌ی کدکاپ تا زمان شروع مسابقه‌ی مقدماتی (ساعت ۱۷ روز ۲۹ مهر) می‌باشد و علاقه مندان میتوانند برای ثبت نام به آدرسhttps://codecup.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید