نماد سایت فراخوان مقاله کنفرانس، همایش، مجله و ژورنال علمی پژوهشی

كنگره‌هاي پزشكي توليد مثل و سلول‌هاي بنيادي همزمان با جشنواره بين‌المللي رويان آغاز شد

كنگره‌هاي بين‌المللي «پزشكي توليد مثل» و «سلول‌هاي بنيادي» رويان طي 3 روز برگزاري، در 24 بخش، 148 سخنراني و مقاله ارائه مي‌كنند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) اين دو كنگره كه از امروز پانزدهم شهريور ماه در سالن همايشهاي رازي دانشگاه علوم پزشكي تهران آغاز شده و تا هفدهم شهريور ماه در قالب سيزدهمين جشنواره بين‌المللي تحقيقاتي رويان ادامه خواهد يافت، دو نشست مشترك دارد.

كنگره بين‌المللي «پزشكي توليد مثل» در روز نخست با 38 سخنراني و مقاله، كار خود را آغاز كرده و اين تعداد در 6 بخش با موضوعاتي چون «حفظ باروري زنان و كيفيت تخمك»، «جنبه‌هاي پايه و باليني ناباروري مردان» و «جنبه‌هاي پايه و باليني ART» ارائه خواهند شد.

سمينار «پرستاري و مامايي در ناباروري» نيز در نخستين روز جشنواره در قالب كنگره پزشكي توليد مثل برگزار مي‌شود.

اين كنگره در روز دوم با 42 سخنراني و ارائه مقاله در 7 بخش با موضوعاتي مانند «پيشگيري و درمان OHSS و PCOS»، «تصويربرداري ناباروري» و «اندومتريوز و عمل جراحي زنان» به كار خود ادامه مي‌دهد.

كنگره پزشكي توليد مثل در روز سوم با 19 سخنراني و مقاله در دو موضوع «حيوانات شبيه‌سازي شده و ترنس ژن و انتخاب اسپرم» و «اخلاق و سلامت در توليد مثل» به كار خود پايان مي‌دهد.

كنگره سيزدهم در هر يك از اين 3 روز يك پانل تخصصي گفت‌وگو با محوريت «اخلاق و حقوق در ناباروري» نيز برگزار مي‌كند.

هشتمين كنگره بين‌المللي سلول‌هاي بنيادي نيز كار خود را با ارائه 14 سخنراني و مقاله در دو بخش در روز نخست آغاز مي‌كند و با 16 سخنراني در روز دوم و 9 سخنراني و مقاله در روز سوم به كار خود پايان مي‌دهد.

شش برنده بخش‌هاي مختلف سيزدهمين جشنواره بين‌المللي تحقيقاتي رويان به همراه برگزيده ايراني اين جشنواره نيز در اين كنگره‌ها مقالات خود را ارائه خواهند كرد.

به اين ترتيب «كريستين آلمستروف» در روز اول كنگره پزشكي توليد مثل و «عليرضا پويا» در روز اول كنگره سلول‌هاي بيادي به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

روز دوم نيز دو كنگره شاهد ارائه مقالات «سيگنه آلمائه»، «چنگ چنگ ژانگ»، «ونجي ژو» و «كائي سائو» خواهند بود.

«لورا سيسيليلا گيوجالاس» نيز آخرين ارائه كننده اين گروه در روز سوم خواهد بود.

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل