انتشار مقالات برگزیده دومین کنگره هیدروپونیک در مجله «علوم و فنون کشت‌های گلخانه‌ای»

http://www.callforpapers.ir/دبیر دومین کنگره هیدروپونیک از انتشار مقالات برگزیده كنگره در مجله «علوم و فنون کشت‌های گلخانه‌ای» در قالب یک ویژه‌نامه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) امیر حسین خوشگفتارمنش در گفت‌وگو با خبرنگار پژوهشي ایسنا منطقه مرکزی، با اعلام اين خبر اظهار كرد: دومین کنگره هیدروپونیک به همت انجمن علمی کشتهای بدون خاک ایران، مرکز پژوهشی کشت بدون خاک دانشگاه اصفهان و ایستگاه تحقیقات گل و گیاهان شهرستان محلات از سه‌شنبه، 14 شهريور آغاز به کار کرده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

وي هدف از برگزاری این کنگره را جمع‌آوری دستاوردهای تحقیقاتی در زمینه گلخانه در چند سال گذشته عنوان کرد و گفت: در دومین کنگره هیدروپونیک تولیدکنندگان این بخش و فعالان این صنعت نیز به منظور ایجاد حلقه ارتباطی بین بخش صنعت و دانشگاه حضور دارند.

خوشگفتارمنش افزود: از دیگر اهداف برگزاری این کنگره، جمع‌آوری دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه گلخانه و استفاده کاربردی از آن در این زمینه است.

دبیر دومین کنگره هیدروپونیک، با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این کنگره تصريح کرد: در روز اول و دوم کنگره سه سخنرانی توسط فعالان بخش کشاورزی ارائه خواهد شد، پانل‌های تخصصی و ارائه مقالات و بازدید علمی شرکت‌کنندگان نیز از دیگر برنامه‌های دومین کنگره هیدروپونیک است.

دومین کنگره ملی هیدروپونیک، 14 شهريور در محلات آغاز به کار کرده و تا 16 شهريور ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید