چهارمين سمينار تحت وب «نيازهاي حوزه پژوهش» برگزار مي‌شود

چهارمين سمينار آموزشي تحت وب از مجموع وبينارهاي آموزشي با موضوع «نيازهاي حوزه پژوهش»، با عنوان «چگونه يک مقاله علمي بنويسيم؟»، بيستم شهريورماه سال جاري برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مجموعه وبينارهاي آموزشي «نيازهاي حوزه پژوهش» با اهدافي همچون آشنایی با آخرین روش‌های نشر بین‌المللی، معرفی بانک‌های اطلاعات علمی ملی و بین‌المللی،‌ آموزش روش‌ها و استانداردهای علمی نشر در جهت نمایه‌سازی در پایگاه‏‌های معتبر بین‌المللی و آشنایی بیشتر محققان و دانش‌پژوهان با شیوه نگارش مقالات علمی و روند انتخاب و ارسال مقاله برای نشریات معتبر بین‌المللی، در تابستان امسال از سوي ستاد نانو برگزار مي‌شوند.

در وبينار «چگونه يک مقاله علمي بنويسيم؟» كه توسط دکتر علي‌اکبر صبوري، عضو هيات علمي دانشگاه تهران ارائه مي‌شود، مواردي همچون «بررسي نگارش‌هاي مختلف و بيان تفاوت‌ها و شباهت‌های انواع مقالات علمي»، «معرفي بخش‌های مختلف و موارد لازم پيش از نگارش یک مقاله علمی و چگونگي آغاز و نحوه به پايان رساندن نگارش مقاله» و نيز اشاره به «رعايت نکات مهم در مورد پذيرفته شدن مقالات علمي در مجلات تخصصي» بررسي خواهند شد.

بر اساس اعلام ستاد ويژه توسعه فناوري نانو، پس از برگزاري اين وبينار آموزشي، طي آزموني به شرکت‌کنندگان گواهي حضور از سوي ستاد نانو اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در اين وبينار آموزشي مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي http://iranwebinar.com/users/login نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید