برگزاری 9 عنوان کارگاه آموزشی تخصصی در حاشیه چهاردهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران

http://www.callforpapers.ir/به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) به نقل از دبیرخانه چهاردهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری انجمن ملی مهندسی شیمی ایران و گروه مهندسین مشاور SDM، نه عنوان کارگاه آموزشی تخصصی در حاشیه این کنگره برگزار خواهد شد.

کنگره ملی مهندسی شیمی ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد علمی کشور در حوزه مهندسی شیمی برای چهاردهمین بار، در تاریخ 25 لغایت 27 مهرماه 1391 در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه این کنگره، نمایشگاه جانبی تخصصی و 9 عنوان کارگاه آموزشی تخصصی نیز برای بهره‌مندی متخصصین، دانشجویان و علاقمندان اجرا خواهد شد. عناوین این کارگاه های آموزشی بر اساس نیازهای موجود در گرایش‌های مختلف مهندسی شیمی و نیز نیازهای کاربردی این رشته طراحی شده و تدریس این کارگاه‌ها توسط برخی از برجسته‌ترین و شاخص‌ترین چهره های هر حوزه از جمله جناب آقای دکتر نازک دست، سرکار خانم دکتر مشایخان و نیز جناب آقای دکتر محمد فام صورت خواهد گرفت.
علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های کنگره، نمایشگاه جانبی، حامیان همایش و نیز برای مشاهده اطلاعات کامل کارگاه‌های آموزشی و ثبت نام می‌توانند به سایت دبیرخانه کنگره به آدرس www.ichec14.ir و همچنین سایت گروه مهندسین مشاور SDM به آدرس www.sdmanagers.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن‌های دبیرخانه تماس حاصل فرمایند.

[اطلاعات کامل کنفرانس]

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید