دوازدهمين كنفرانس آموزش رياضي ايران در سمنان

دوازدهمين كنفرانس آموزش رياضي ايران عصر امروز در سمنان برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) حسين فولاديان، دبير دوازدهمين كنفرانس آموزش رياضي ايران در گفت‌وگو با ايسنا افزود: آیین افتتاحیه دوازدهمين كنفرانس آموزش رياضي ايران عصر امروز با حضور سحرخیز معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار سمنان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان، میهمانان کنفرانس و شماری از اساتید و مدرسان در دانشگاه سمنان برگزار می شود.

وي گفت: هیات داوران كنفرانس آموزش ریاضی، پس از بررسی یك هزار و 200 مقاله ارسالی به همايش، 120 اثر را براي ارائه در قالب پوستر و 45 اثر را براي ارائه در قالب سخنرانی انتخاب كردند.

فولاديان افزود: بروز خلاقيت و توانمند سازي علمي معلمان رياضي،آشنايي با جديدترين روش هاي آموزش رياضي در ايران و جهان و آشنايي با آخرين دستاوردهاي علمي و پژوهشي رياضي را از اهداف برگزاري اين كنفرانس ملی برشمرد.

وي با بيان اين كه 18 نفر از صاحبنظران علوم رياضي به عنوان سخنران در كنفرانس آموزش رياضي ايران به ارائه سخنراني خواهند پرداخت خاطر نشان كرد: پروفسور کئر cuar از ریاضیدانان سنگاپوری و “استاد آندونی”عضو هیأت علمی دانشگاه آتن نيز در اين كنفرانس حضور خواهند داشت.

فولاديان گفت: 1200 استاد دانشگاه،ریاضیدان،مدرس،دانشجو،و علاقمند از كليه استانها براي شركت در این كنفرانس در سمنان حضور می یابند.

وي بيشترين شركت كننده ها را به ترتيب از استانهاي مازندران ، سمنان،تهران،اصفهان،خراسان رضوي و فارس عنوان كرد و يادآور شد: همچنین بالغ بر 80 نفر از كشورهاي آمريكا،روسيه،آلمان،كاندا،سوئد و ليتواني براي شركت در اين كنفرانس اعلام حضور كردند.

فولاديان خاطرنشان كرد: حدود 20 شركت و مؤسسات مختلف نيز جهت برگزاري نمايشگاه و كارگاههاي آموزشي در حاشيه كنفرانس حضور دارند.

دبير دوازدهمين كنفرانس آموزشي رياضي ايران،همچنين اعلام كرد: اين كنفرانس تا 15 شهريور ماه به ميزباني اداره كل آموزش و پرورش استان سمنان در دانشگاه سمنان ادامه مي‌يابد.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید