مهلت ارسال مقاله به نخستين «هم‌انديشي ملي در امور نخبگان كشور» تمديد شد

اولين «هم‌انديشي ملي در امور نخبگان كشور»، همزمان با برگزاري ششمين همايش ملي نخبگان جوان، به همت بنياد ملي نخبگان و با همكاري دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراكز علمي و فناورانه كشور، مهرماه سال جاري برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) «مباني نظري مفهوم نخبگي و روشهاي علمي شناسايي آن»، «جذب، هدايت و توانمندسازي اجتماعات نخبگاني شامل صاحبان استعدادهاي برتر، افراد و گروه‌هاي نخبه»، «راهكارهاي افزايش اثرگذاري نخبگان در سطوح و حوزه‌هاي مختلف»، «گروه‌هاي نخبه و پيشرفت علمي، صنعتي و فناورانه كشور»، «آسيب شناسي برنامه‌هاي موجود در حوزه‌هاي شناخت، جذب و توانمندسازي اجتماع نخبگاني»، «شيوه‌هاي تكريم، الگوسازي و پاسداشت نخبگان»، «نخبگان ايراني و گفتمان انقلاب اسلامي»، «اخلاق و فرهنگ نخبگي»، «تربيت ديني اجتماعات نخبگاني»،‌«نخبگي و آموزه‌هاي معرفتي و اخلاقي اسلام»، «نخبگان تمدن ايراني – اسلامي»، «سياستگذاري و مديريت امور نخبگان»، «تجارب ملي و جهاني در مديريت امور نخبگان»، «نخبگان و ظرفيتهاي بومي و استاني»، «وقف و مؤسسه‌هاي خيريه و حمايت از فعاليتهاي نخبگاني»، «تقسيم كار و نگاشت نهادي مديريت امور نخبگان»،‌ «مهاجرت نخبگان يا نظام چرخش نخبگان»، «نخبگان و الگوهاي پيشرفت اسلامي – ايراني» و «نخبگان و بيداري اسلامي در منطقه» مهمترين موضوع‌هاي اين هم‌انديشي را تشكيل مي‌دهند.

دبيرخانه ششمين همايش ملی نخبگان جوان با انتشار اطلاعيه‌اي اعلام كرد: مهلت ارسال مقاله به اولين «هم‌انديشی ملی در امور نخبگان کشور» تا 12 شهريورماه سال جاري تمديد شد.

مقالات ارسالي بايد مستخرج از فعاليت پژوهشي در يكي از موضوع‌هاي هم‌انديشي و در برگيرنده نتايج تحقيقات نگارندگان باشد. پذيرش مقالات بر اساس نتايج داوري آنها صورت مي‌پذيرد. همچنين مقالات پذيرفته شده نهايي در مقاله نامه هم‌انديشي منتشر خواهد شد. به مقالات برگزيده هم‌انديشي، جوايز ارزشمندي اعطا مي‌شود.

پژوهشگران و صاحبنظران مقالات خود را در يكي از موضوع‌هاي هم‌انديشي مطابق «الگوي تدوين مقاله» آماده و از طريق سامانه هم‌انديشي به نشاني http://www.bmn.ir و يا از طريق رايانامه هم‌انديشي hamandishielmi@bmn.ir به دبيرخانه ارسال كنند.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌هاي 3-22433671 021 تماس بگيرند.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید