همایش شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی برگزار مي‌شود

همایش شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی ششم و هفتم شهریور ماه سال جاري در پارک علم و فناوری استان گیلان می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این همایش به عنوان نخستين مجمع عمومی شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی با هدف تصویب اساسنامه اين شبکه با حضور نمایندگانی از کشورهای پاکستان، ترکیه، تونس، تانزانیا، مالزی، نیجریه، سوریه و سنگال تشکیل خواهد شد.

در این نشست علاوه بر طرح موارد مرتبط با شبکه پارک‌ها، کارگاه آموزشی با عنوان ” نقش پارک‌های علم و فناوری در توسعه اقتصادی دانش بنیان” با حضور رؤسا و معاونین پارک‌های علم و فناوری کشور برگزار مي‌شود.

پارک علم و فناوری گیلان در سال گذشته از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دبیرخانه و محل استقرار شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی و به‌عنوان کانون هماهنگی و ارتباط بین پارک‌های کشورهای اسلامی معرفی و دبیرخانه آن با حضور پروفسور عطاءالرحمان، هماهنک کننده کل کامستک در دیماه 1390 افتتاح شد.

کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی (کامستک ) دارای سه کمیته بوده که شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی به عنوان زیر مجموعه کمیته علم و فناوری به شمار مي‌رود همچنين محل دبیرخانه شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی – به نشانی اینترنتی http://gstp.ir در ساختمان اصلی پارک علم و فناوری گیلان مستقر است.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید