كتاب حقوق شناسي عمومي دوره مياني با عنوان «شناسه حقوق» منتشر شد

http://www.callforpapers.ir/كتاب حقوق شناسي عمومي دوره مياني (1) با عنوان «شناسه حقوق» تأليف حجت الاسلام «مصطفي دانش پژوه» استاديار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مؤلف در ابتداي اين كتاب چنين آورده است: «شناخت علم حقوق، ويژه دانشجويان و دانشمندان عرصه حقوق است اما به دليل ارتباط علم حقوق با ديگر شاخه‌هاي علوم انساني، شناخت كلي و اجمالي علم حقوق براي پژوهشگران ديگر عرصه‌هاي علوم انساني نيز ضروري و دست كم مفيد است.

اين شناخت كلي و اجمالي در سه سطح ابتدايي (مقدمه علم حقوق)، مياني (حقوق شناسي عمومي) و نهايي (فلسفه حقوق) قابل انجام است.

اين كتاب با عنوان شناسه حقوق، مطالعه و پژوهشي در سطح مباني است كه از بين مجموعه مباحث فراوان مربوط به حقوق شناسي عمومي، تنها از دانش حقوق، قاعده حقوقي و رابطه حقوق با عدالت، اخلاق و دين بحث مي‌كند و البته در اين مطالعه توجه خاصي هم به حقوق اسلام و ايران دارد.

علاقه‌مندان مي‌توانند جهت تهيه اين كتاب به وب سايت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشاني اينترنتي www.rihu.ac.ir مراجعه و يا با شماره تلفن 2111300-0251 تماس بگيرند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید