فراخوان اولين كنفرانس «مديريت آلودگي هوا و صدا»

http://www.callforpapers.ir/اولين كنفرانس «مديريت آلودگي هوا و صدا»، 14 و 15 آذر ماه سال جاري به همت دانشگاه صنعتي شريف و معاونت حمل ونقل ترافيك برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) «پايش و اندازه گيري آلودگي هوا و صدا»، «مدل سازي آلودگي هوا و صدا»، «مطالعات انتشار آلودگي هوا و صدا»، «تاثيرات آلودگي هوا و صدا بر سلامت انسان»، «آلودگي هوا و صدا در محيط هاي بسته»،‌ «اثرات آلودگي هوا و صدا بر جامعه و اقتصاد»، «روش‌هاي كنترل آلودگي هوا و صدا»، «آلودگي هوا و تغييرات اقليمي»، «قوانين و استانداردهاي آلودگي هوا و صدا»، «آلودگي هوا و صدا در اسناد بالادستي»، «مديريت شهري و آلودگي هوا و صدا»، «بحران‌هاي آلودگي هوا و پيامدهاي آن»، «روش‌هاي تعيين منابع آلودگي هوا و صدا» و «روش‌هاي تست آكوستيكي مواد» از جمله محورهاي اين كنفرانس هستند.

بر اساس اعلام دبيرخانه اولين كنفرانس مديريت آلودگي هوا و صدا، 31 شهريورماه آخرين مهلت ارسال متن كامل مقالات و سوم مهرماه زمان اعلام نتيجه داوري مقالات است.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با تلفکس 5 – 963 28 660 – 021 تماس گرفته و يا به وب‌سايت http://aqm2012.sharif.ir/ مراجعه كنند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید