چهارمین همایش بین‌المللی علوم و فناوري نانو در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

رییس انجمن نانوفناوری ایران از برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو با عنوان «ICNN2012» در دانشگاه کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محمدحسین مجلس آرا، در بازدید از دانشگاه کاشان اظهار كرد: این کنفرانس علمی 18 تا بیستم شهریور ماه سال جاری با حضور پژوهشگران، اندیشمندان و محققان فناوری نانو برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این کنفرانس در دانشگاه کاشان را بررسی توانمندی‌ها و قابلیت‌های مثبت این دانشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری این کنفرانس‌های علمی، علاوه بر تبادل تجربیات، زمینه ارتقاي سطح علمی فناوری نانو را فراهم آورد.

مجلس آرا با اشاره به برگزاری سه دوره از این سلسله همایش‌های بین المللی علوم و فناوری نانو در ایران، تصريح كرد: تا کنون این کنفرانس‌ها به ترتیب در دانشگاه‌های تهران، تبریز و شیراز برگزار شده‌اند.

وي از برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی علوم و فناوری نانو در دانشگاه تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: این کنفرانس علمی در پاییز سال 1393 در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

رییس انجمن نانو فناوری ایران، گسترش فرهنگ پژوهش در سطح ملی و بین‌المللی بین محققان و متخصصان آشنا به نانو فناوری را از جمله اهداف برگزاری این همایش‌ها ذکر کرد.

از جمله محورهاي اين کنگره مي‌توان به «نانوکاتاليست‌ها»، «نانومترولوژي»، «نانوکامپوزيت»، «نانومکانيک»، «نانوبيوتکنولوژي»، «نانوفتونيک»، «نانو الکترونيک و حسگرها» و «نانومواد کربني از جمله فولرين، نانولوله‌ها، گرافن» اشاره كرد.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به نشاني اينترنتي http://icnn2012.kashanu.ac.ir/ مراجعه كنند.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید