فراخوان مسابقه طراحي حجمي

http://www.callforpapers.ir/شركت صنعتي معدني گل گهر با توجه به نياز هاي كارخانه مجتمع صنعتي معدني گل گهر سيرجان اقدام به برگزاري مسابقه طراحي حجمي براي كارخانه فوق نموده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) داوران مسابقه آقايان سهند حساميان، حميد شانس و علي اصغر گلناري مي‌باشند. دبير مسابقه آقاي مهندس مهرداد هاشم زاده همايوني است و مسابقه با حمايت كانون مهندسان معمار دانشگاه تهران و با همكاري انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز و انجمن مهندسي روشنايي و نورپردازي ايرانيان برگزار مي‌گردد.

شركت‌كنندگان مسابقه مي‌بايست اسناد مسابقه كه در مرحله اول شامل عكس از ماكت يا تصوير از حجم اثر است را در يك لوح فشرده به همراه فرم پر شده (كه در پايان متن گزارش پيوست آمده است)، حداكثر تا پايان وقت اداري چهارشنبه 15 شهريور 1391 به دبيرخانه مسابقه تحويل داده و رسيد دريافت نمايند.

نحوه ارائه طرح ها

شرکت کنندگان در زمان تحویل آثار، باید فرم مشخصات (صفحه آخر این گزارش) را پر کرده و به عوامل اجرایی مسابقه تحویل دهند.

نام ، آرم و نشانی از شرکت کنندگان نباید بر روی لوح فشرده ، ماکت و تصاویر درج گردد و آثاری که در آنها نشانی از شرکت کننده درج شده باشد از مسابقه حذف خواهند شد.

ماکت ارائه شده در مرحله دوم (در صورت تایید هیات داوران) باید با ابعاد یک ضلع حداقل 30 سانتی متر و حداکثر 50 سانتی متر با مصالحی که قابلیت ماندگاری داشته باشد ساخته شود.

زمان داوری

داوری مرحله اول حتی‌المقدور با توجه به وقت هیئت داوران در تاریخ 16 لغایت 20 شهریور ماه 1391 بر اساس عکس ها یا تصاویر کدگزاری شده انجام می گردد. نتایج مسابقه و زمان مراسم اعطای جوایز ، با توجه به زمان داوری و زمان دهی شرکت گل گهر برای مراسم، به متعاقبا اطلاع می رسد.

جوایز مسابقه

جايزه نفر اول – 6 سكه طلا

جايزه نفر دوم – 4 سكه طلا

جايزه نفر سوم – 3 سكه طلا

جایزه نفر چهارم و پنجم – 2 سکه بهار آزادی

جایزه نفر ششم تا چهاردهم – 1 سکه بهار آزادی

مالکیت حقوقی طرح ها

حق چاپ و نشر طرح برگزیده و سایر طرح های ارائه شده با درج نام هنرمند برای شرکت گل گهر محفوظ است.

ارتباط با دبیرخانه مسابقه جهت ارائه آثار

آدرس: بلوار مرزداران ، بلوار لاله ، بوستان چهارم شرقی، پلاک 5، واحد 2

کدپستی: 1461854943

ایمیل: 7shahr_udp@yahoo.com

تلفن: 44270546-021 44227510-021 44249769-021

سایر مکان هایی که امکان دریافت آثار وجود دارد:

1. انجمن هنرمندان مجسمه ساز: خیابان شریعتی، خیابان بهار شیراز، خیابان شهید خداپرست، خانه هنرمندان شماره 2

2. کانون مهندسان معمار دانشگاه تهران: خیابان شریعتی، سه راه طالقانی، روبروی خیابان آمل، جنب بانک کشاورزی، شماره 140، طبقه سوم

 کسب اطلاعات بیشتر

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید