دومین همایش ملی توسعه حرفه ایی مدرسان زبان انگلیسی با حضور آقای دکتر جک سی ریچاردز

http://www.callforpapers.ir/دومین همایش ملی توسعه حرفه ایی مدرسان زبان انگلیسی با حضور آقای دکتر جک سی ریچاردز در اسفند ماه سال جاری در دانشگاه فرهنگیان بوشهر با همکاری موسسه فرهنگی آموزشی زبان سرای بوشهر برگزار میشود.

 

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور،دومین همایش توسعه ملی توسعه حرفه ایی مدرسان زبان انگلیسی با مشارکت آقای دکتر جک سی ریچاردز متخصص در حوزه طراحی مفاد آموزشی و آموزش زبان انگلیسی در اسفندماه در بوشهر برگزار خواهد گردید.

این همایش که در سال گذشته با همین عنوان در تهران برگزار شد،برای دومین سال پیاپی و این بار در بوشهر برگزار می گردد.این همایش که متشکل از کارگاه های مختلف در حوزه آموزش زبان انگلیسی است،بناست به بررسی مسائل متعدد در حوزه منابع آموزشی ،شیوه های تدریس و راهکارهای یادگیری از تاریخ 17 الی 19 اسفند در دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار گردد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه با سایت همایش به آدرسwww.etpd.ir کارگاه های مورد نظر خود را انتخاب و برای این رخداد علمی ثبت نام نمایند.مدارک شرکت در کارگاه ها با تأیید آقای دکتر ریچاردز صادر می گردد.

تمامی اساتید زبان در تمامی رده ها،مدرسین مؤسسات آموزش زبان و همچنین دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد زبان انگلیسی می توانند مخاطبین این کارگاه های بین المللی باشند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید