دوره جهانی استارتاپ ویکند درتهران برگزار می شود

http://www.callforpapers.ir/ برنامه جهانی استارتاپ ویکند، برای اولین بار در ایران، در تاریخ ۸ شهریور ۹۱ در تهران برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) پس از برگزاری موفق ۴ دوره از جشنواره وب ایران و مشاهده نیازهای جامعه کارآفرینی اینرنتی ایران،شرکت خاورزمین سیستم کیش اقدام به برنامه ریزی برای برگزاری دوره استارتاپ ویکند در تهران نموده است.

استارتاپ ویکند یک حرکت جهانی غیر انتفاعی برای ترغیب و تشویق کارآفرینی اینترنتی از طریق آموزش تجربی راه اندازی کسب و کارهای موفق است. این رویداد غیر انتفاعی و جهانی تا به حال در بیش از ۲۰۰ شهر و ۷۰ کشور جهان برگزار گردیده است. استارتاپ ویکند، مشتاقان کارآفرینی را گردهم می آورد تا با اشتراگ گذاری ایده هایشان و تشکیل تیم ها به راه اندازی مدل های کسب و کار بپردازند.

این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۸ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۱۰۰ نفر در ۱۰ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند.

شرکت کنندگان در این مراسم ابتدا ایده های خود را اعلام و پس از رای گیری و انتخاب ایده های برتر و تشکیل تیم ها٬ حاضرین طی ۵۴ ساعت تلاش بی وقفه در روز جمعه مورخ ۱۰ شهریور به ارائه حداقل محصول ممکن می پردازند. در این برنامه مربیان خبره و مجرب با حضور در بین تیم های شرکت کننده، تجربیات خود را در اختیار آنها قرار می دهند.

ثبت نام در این برنامه تا تاریخ اول مرداد ماه شامل ۱۵ درصد تخفیف می باشد. هزینه این رویداد غیرانتفاعی صرفا جهت تامین هزینه های محل برگزاری و پذیرایی و … می باشد.

 مشاهده وب سایت رسمی استارتاپ ویکند: سایت tehran.startupweekend.org 

علاقه مندان برای ورود به سایت فارسی حاوی توضیحات برنامه می توانید به آدرس www.startupweekend.ir و برای ثبت نام در این برنامه به این آدرس register.startupweekend.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید