دانلود مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران

http://www.callforpapers.ir/مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران در پایگاه استنادی مقالات کنفرانسهای کشور(سیویلیکا) نمایه سازی و منتشر گردید.

مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران ۱۲ مهر ۱۳۹۰ توسط دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت رسمی مجموعه سیویلیکا در تهران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)در این کنفرانس ۱۳ عنوان مقاله تخصصی شامل ۱۹۳ صفحه منتشر گردیده است.کلیه مقالات از طریق سیویلیکا قابل جستجو و دریافت می باشند.

لیست مقالات منتشر شده در مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران

تبليغات بدون اخلاق حرفه اي، ممنوع!
بررسي جايگاه تبليغات موفق تأثيرگذار در ايران
نقش تبليغات الكترونيك در توسعه صنعت تبليغات
جايگاه تبليغات تجاري در اقتصاد امروز ايران
تبليغات و بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي 1
نقات قوت و ضعف صنعت تبليغات كشور
جايگاه رفتار مصرف كننده در صنعت تبليغات
نقش رسانه ها در تبليغات
راهكارهاي تبليغاتي براي رسيدن به هدف هاي فروش
ساز و كار تأثيرگذاري تبليغات بر ذهن و روان مخاطب
بررسي تصاوير تبليغاتي در چارچوب رويكرد تحليل روايت و تحليل گفتمان انتقادي
لزوم ايجاد نظام اخلاق حرفه اي در تبليغات بازرگاني
بررسي پيامدهاي استفاده از روش خريد تلويزيوني براي توليدكننده، مصرف كننده و صاحب رسانه

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید