کنفرانس هنر، صنعت، رسانه بازی‌های رایانه‌يی برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی هنر، صنعت، رسانه بازی‌های رایانه‌يی در سه محور علوم فنی و ساخت بازی، علوم مدیریتی و روانشناختی امسال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) محمدحسین رضوانی – مشاور علمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌يی – هدف از برگزاری این کنفرانس را ایجاد ارتباط موثر بین صنعت بازی‌سازی و دانشگاه و همچنین ورود استادان و مدرسان دانشگاه به گستره این هنر- صنعت عنوان کرد.

وی افزود: موضوع برگزاری این نشست در حاشیه دومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌يی از سوی بنیاد ملی بازی‌ها رایانه‌يی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد و با استقبال وزیر رو به رو شد.

رضوانی یاد آورشد: این کنفرانس در سه محورعلوم فنی و ساخت بازی، علوم مدیریتی و علوم روانشناختی مرتبط با بازی‌های رایانه‌يی برگزار خواهد شد. در بخش فنی این کنفرانس مباحث مرتبط با ساخت بازی‌ها اعم از متدولوژی‌های جدید مهندسی نرم‌افزار، طراحی بازی، الگوریتم‌های محاسباتی گرافیکی و … مطرح می شود.

به گفته وی، در مباحث مربوط به مدیریت روانشناختی نیز موضوع تهاجم فرهنگی و روش های مقابله با آن، رده بندی سنی بازیها و مباحثی که در این زمینه وجود دارد، به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید