فراخوان شرکت در سی امین دوره جایزه کتاب سال

http://www.callforpapers.ir/دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی با انتشار فراخوانی از همه نویسندگان، مترجمان و مصححان کشور برای شرکت در سی‌امین دوره این جایزه دعوت کرد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این فراخوان آمده است: اهداف اصلی این جایزه ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی؛ حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان و مصححان و در نهایت ناشران متعهد کشور است.

بر اساس این فراخوان، شرایط شرکت در جایزه کتاب سال، انتشار برای نخستین بار در سال 1390 است و نیز اینکه این آثار نباید در زمره آثار درسی و کمک درسی باشند.

همچنین این دبیرخانه از تمام پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت کرده، آثار خود را تا 31 شهریور 1391 به دبیرخانه جایزه کتاب سال به نشانی خیابان انقلاب ، بین خیابان فلسطین و برادران مظفر جنوبی، شماره 1080، طبقه منهای 2 ارسال کنند.

موسسه خانه کتاب مجری جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی است که برای سی‌امین دوره این جایزه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

پیشتر مجید حمیدزاده دبیر این جایزه در گفتگویی با خبرنگار مهر، از برخی تغییرات احتمالی در دوره سی‌ام آن خبر داده و تاکید کرده بود: پیشنهادهایی به ما رسیده است و انشاءالله بعد از تشکیل جلسه اعضای هیأت علمی، آنها را بررسی می‌کنیم و در صورت تصویب نهایی اعلام خواهند شد.

وی یکی از محورهای این پیشنهادها را ایجاد برخی تغییرات در بخش ادبیات داستانی آیین‌نامه جایزه کتاب سال عنوان کرده بود.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید