دومین همایش بین المللی مدیریت فروش و بازاریابی در دوران رکود

دومین همایش بین المللی مدیریت فروش و بازاریابی در دوران رکود

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دومین همایش بین المللی مدیریت فروش و بازاریابی در دوران رکود  پنجشنبه و جمعه 22 و 23 تیرماه 91، توسط شرکت همایش فرازان در  سالن همایش بین المللی صدا و سیما برگزار می شود .

در این همایش  هفت سخنران بین المللی به سخنرانی می پردازند.
وب سایت همایش : http://julyforum.ir
تلفنهای تماس جهت شرکت در این همایش : 021-88059430

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − هشت =