ارسال 539 پایان نامه به جشنواره پایان نامه سال دانشجویی

539http://www.callforpapers.ir/ پایان نامه به پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی ارسال شد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این جشنواره در سه بخش به صورت اصلی، جنبی و ویژه انجام می شود که در بخش اصلی پایان نامه های فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه ها و حوزه های علمیه کشور در گروه های فنی و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی، معماری و هنر، علوم انسانی و اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه و علوم دینی (جایزه علامه شیخ بهایی) مورد ارزیابی قرار می گیرد.

76 پایان نامه در گروه فنی مهندسی، 39 پایان نامه در گروه علوم پایه، 17 پایان نامه در گروه علوم پزشکی، 36 پایان نامه در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و 20 پایان نامه در گروه هنر و معماری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

همچنین تعداد کل پایان نامه های ارسالی در گروه علوم انسانی و اجتماعی 271 پایان نامه است. در بخش جنبی 55 طرح پژوهشی و در بخش ویژه نیز 25 پایان نامه به دبیرخانه پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی ارسال شده است.

پایان نامه های برتر طی مراسمی در یکی از دانشگاه های کشور و با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی معرفی و جوایز ارزشمندی به این آثار اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید