سخنرانی باید ها و نباید های بازاریابی در زمان بحران اقتصادی

سخنرانی باید ها و نباید های بازاریابی در زمان بحران اقتصادی

http://www.callforpapers.ir/سخنرانی باید ها و نباید های بازاریابی در زمان بحران اقتصادی، 17 تیرماه 91 توسط پایگاه مدیران ایران در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) موضوعات اصلی بحث در این نشست عبارتند از:

اقدامات اولیه برای برنامه ریزی بازاریابی در بحران اقصادی

بودجه بازاریابی در زمان بحران

اصول و راه های کاهش هزینه های بازاریابی

قطع و یا ادامه اطلاع رسانی ( تبلیغات و روابط عمومی )

برانگیختن رشد درآمد

بازبینی فروش های پرهزینه و کاهش هزینه های پر فروش

مراقبت از مشتریان کنونی

حفاظت از برند

حرکت به سمت اقتصاد برای بقاء و کسب بازار های طولانی مدت جهانی

مخاطبان :

مدیران عامل، مدیران اجرایی، مدیران بازاریابی و تبلیغات / مدیران فروش/ مدیران مالی، مدیران برند، مدیران روابط عمومی، مدیران بخش صادرات

سخنران :

 جناب آقای مهندس توماج فریدونی 

کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + نوزده =