تبدیل علم به ثروت با برگزاری جشنواره «آب، خاک و محیط زیست»

http://www.callforpapers.ir/نقطه تمایز «جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست»، تبدیل علم به ثروت از طریق تجاری‌سازی فناوری‌های مربوط به این حوزه است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر محمدحسن مداح عارفی، مدیر اجرایی «جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست» با بیان این مطلب گفت: حضور فناوران حقیقی و حقوقی در کنار صاحبان صنایع و سرمایه موجب ایجاد ارتباط بین تولید کننده محصول و خریدار آن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره و نمایشگاه، مستنداتی به‌صورت تحلیل روش‌های بهینه تجاری‌سازی و تولید ثروت در دست تهیه و تولید است که در کمیته علمی و ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج آن برای بهره‌برداری مستند می‌شود.

مدیر اجرایی «جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست» همچنین افزود: مستند ویژه مصاحبه با صاحب‌نظران و کارشناسان در حوزه آب، خاک و محیط زیست و مستند ویژه کارگاه‌های آموزشی علمی و نشست‌های علمی هم‌اندیشی بعد از جشنواره تدوین می‌شود.

وی درباره مستند ویژه تجاری‌سازی فناوری‌ها نیز اظهار کرد: این مستند و مستند ویژه پایان‌نامه‌های دانشجویی و بانک ایده نیز منتشر خواهد شد.

«جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست» از 23 تا 26 خردادماه جاری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری ستاد توسعه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست این معاونت در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید