آغاز ثبت‌نام در هشتمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو

http://www.callforpapers.ir/هشتمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، ۱۳تا ۱۶ مهرماه امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ بر اساس اطلاعیه‌ی دبیرخانه‌ جشنواره، ثبت‌نام اولیه برای حضور در هشتمین جشنواره و نمایشگاه فناوری ‏نانو از تاریخ ۱۶ خردادماه امسال آغاز شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

جشنواره فناوری نانو که به صورت سالیانه توسط ستاد توسعه‌ فناوری نانو برگزار می‌شود، بزرگترین و معتبرترین ‏نمایشگاه داخلی در حوزه‌ی فناوری نانو و دومین نمایشگاه فناوری نانوی آسیا به شمار می‌رود.

از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به‌ شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی، تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، نفوذ فناوری‌های توسعه‌یافته نانو در صنایع موجود، زمینه‌سازی برای حضور شرکت‌های نانو در بازارهای بین‌المللی، ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو و تقدیر از برترین‌های فناوری نانو اشاره کرد.

در هشتمین جشنواره فناوری نانو نیز، نهادهای فعال در قالب نهادهای ترویجی شامل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی، مراکزعلمی شامل آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌ها و مرکز رشد و شرکت‌های صنعتی در ۱۲ بخش (Pavilion) سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی، شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل حضور خواهند داشت.

غرفه طرح‌های نوآورانه نیز برای سومین سال در این نمایشگاه برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده نمونه اولیه محصولات و تجهیزات خود را با هدف جذب سرمایه‌گذار ارائه می‌کنند.

شرکت‌ها، نهادها و مؤسسات علاقه‌مند به حضور در ‏هشتمین جشنواره نانو ‎می‌توانند با مراجعه به ‏پایگاه اینترنتی جشنواره ‏به نشانی http://festival.nano.ir/ نسبت به ثبت‌نام اولیه و تکمیل اطلاعات در کارتابل خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، افرادی که برای اولین بار متقاضی شرکت در نمایشگاه هستند، لازم است به منظور دریافت نام ‏کاربری و رمز عبور مورد نیاز برای ثبت‌ نام در جشنواره از طریق شماره‌ تلفن ۱۶- ۶۳۱۰۳۴۱۴-۰۲۱ و یا پست الکترونیکی festival@nano.ir با دبیرخانه نمایشگاه تماس بگیرند.‏

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید