ایجاد بانک اطلاعات پژوهشگران حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

www.callforpapers.irبانک اطلاعات پژوهشگران و محققان حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به همت ستاد توسعه و علوم فناوری سلول‌های بنیادی ایجاد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ بانک ثبت و ساماندهی اطلاعات محققان و پژوهشگران حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بر اساس دسته‌بندی‌های گوناگون ایجاد شده است؛ در این بانک، تمام اطلاعات محققان و پژوهشگرانی که به هر نحوی به علم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مرتبط می‌شوند، جمع‌آوری می‌شود.

در ادامه و پس از گذشت مدت‌زمانی، پس از جمع‌آوری اطلاعات همه این محققان و پژوهشگران، ستاد توسعه و علوم فناوری سلول‌های بنیادی صاحب یک بانک جامع اطلاعاتی از تمام محققان ایرانی در این حوزه می‌شود. از طرفی محققان و پژوهشگران تأیید شده در این بانک اطلاعاتی نیز عضو ستاد توسعه وعلوم فناوری سلول‌های بنیادی می‌شوند و از اخبار ستاد با خبر خواهند بود.

هدف اصلی از ایجاد این بانک اطلاعاتی، جذب محققان جوان و نسل آینده محققان و پژوهشگران فعال کشور در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین با توجه به این‌که درگذشته طرح‌های ارسالی به ستاد توسعه و علوم فناوری سلول‌های بنیادی به‌ صورت حضوری یا ایمیلی دریافت می‌شده است، با راه‌اندازی این سیستم آنلاین، این طرح‌ها به‌ صورت اینترنتی ثبت و در سایت ستاد ثبت و بررسی می‌شود.

با راه‌اندازی این سیستم آنلاین، ثبت و بررسی طرح‌های پژوهشی و فناوری ارسالی به ستاد توسعه و علوم فناوری سلول‌های بنیادی منظم‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید