فراخوان فصلنامه فناوری آموزش

www.callforpapers.irفصلنامه فناوری آموزش ،  فصلنامه ای علمی – پژوهشی می باشد.

در این فصلنامه تلاش می شود نتایج پژوهشها و تحقیقات علمی مرتبط با موضوعات مهندسی فناروی، سیستم های اطلاعاتی مدیریتی منعکس گردد.

به منظور تحقق اهداف فصلنامه، از تمامی اساتید گرامی، صاحب نظران و دانشجویان  فعال در زمینه های فوق الذکر دعوت می گردد، دستاوردهای بدیع و ارزشمند علمی خود را برای انتشار به این فصلنامه علمی ارسال نمایند.

 

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ فصلنامه‌ فناوري‌ آموزش عطف به نظر كميسيون نشريات علمي كشور مبني بر تخصصي‌ شدن نشريات درسال 1387موفق به اخذ‌ رتبه علمي– پژوهشي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري‌گرديد. با توجه به اهميت پرداختن همه جانبه به امر آموزش دركليه رشته‌ها و حوزه‌هاي علمي و مطالعاتي، اين نشريه در پي برطرف كردن خلاء وجود نشريه‌اي در قلمرو مباحث نظري وكاربردي‌ درحوزه آموزش است.

فصلنامه  «فناوری آموزش» در تمامی زمینه ها و سرفصل های ذیل  مقاله می پذیرد:

فناوري آموزش كه به دو صورت چاپي و الكترونيكي منتشر مي‌شود، پذيراي مقالات حاصل از مطالعات و يافته‌هاي پژوهشي اصيل در زمينه دانش‌هاي مرتبط با آموزش، مانند روش‌هاي نوين آموزش، مديريت و برنامه‌ريزي آموزش، كيفيت آموزش و پژوهش، ارزيابي آموزش و … است.

 

ارتباط با فصلنامه:

صاحب امتیاز: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

سردبیر: دکتر پروفسورعلی نوری

کمیته اجرایی:دکتر حامد ارزانی

مدیریت اجرایی: دکتر فرامرز آشنای قاسمی

شماره تلفن:  02122970070

شماره نمابر:  02122970070

آدرس پست الکترونیکی:  Jeit@srttu.edu

آدرس پایگاه فصلنامه: jte.srttu.edu

آدرس دفتر فصلنامه: تهران – میدان آزادی – بزرگراه شهید آیت الله سعیدی- خیابان دانشگاه هوایی – دانشگاه هوایی شهید ستاری – دانشکده مدیریت – دفتر نشریه مطالعات منابع انسانی

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید