اعلام جزئیات برگزاری آزمون دستیاری

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اطلاعیه ای در مورد ظرفیت ، تعداد رشته ها و رشته محل‌های قابل پذیرش در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیارتخصصی بالینی رشته های پزشکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور و به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی متن اطلاعیه بدین شرح است:

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی رشته‌های پزشکی رسانده می‌شود که به حول و قوه الهی و با استعانت از درگاه ایزد متعال آزمون فوق راس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 10 اردیبهشت ماه سال به طور همزمان در 20 حوزه امتحانی و در 19 استان برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت و حساسیت آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی پزشکی تمامی تمهیدات امنیتی و حفاظتی لازم در بالاترین سطوح ممکن لحاظ گردیده و تمامی تلاش در جهت ارتقاء کیفیت آزمون از نظر روایی پایایی و صحت سنجش توان علمی شرکت‌کنندگان در سطح بالا در مرحله طراحی سئوالات انجام گرفته است. در این دوره طراحی‌های متعدد تحت حفاظت استاندارد با کمک گرفتن از اساتید برجسته دانشگاه‌های سراسر کشور انجام شده ‌است .

به داوطلبان عزیز توصیه می‌شود در این چند ساعت باقیمانده تا امتحان با آرامش کامل و توکل بر پروردگار به آماده سازی روحی و روانی و پرهیز از اضطراب بپردازند.

پذیرفته‌شدگان در این دوره از آزمون در 36 دانشگاه علوم پزشکی و 27 رشته تخصصی در397 رشته- محل مشغول به تحصیل خواهند شد. ظرفیت پذیرش این دوره قریب 2800 نفر خواهد بود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید