اولین همایش بین‌المللی سرامیک‌های پیشرفته برگزار می‌شود

دهمین کنگره انجمن سرامیک ایران و اولین همایش بین‌المللی سرامیک‌های پیشرفته، 14 تا 16 اردیبهشت ماه امسال در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ همایش بین‌المللی سرامیک‌های پیشرفته که با حضور سخنرانان بنام خارجی برگزار می‌شود، اولین همایش در این زمینه در منطقه خاورمیانه است.

همچنین در حاشیه دهمین کنگره انجمن سرامیک ایران نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای صنعت سرامیک با حضور شرکت‌های تولیدکننده، دانش‌بنیان و صاحب فناوری فعال در این زمینه در فضایی به وسعت یک هزار متر مربع برگزار می‌شود.

دانش‌پژوهان، افراد متخصص و دست‌اندر‌کاران صنعت سرامیک، در این نمایشگاه برای معرفی آخرین فناوری‌ها، خدمات و محصولات بویژه در زمینه فناوری‌های نوین در حوزه مواد پیشرفته فرصت مناسبی برای مذاکره با یکدیگر پیدا می‌کنند.

فرآیندهای نوین در تهیه مواد اولیه سرامیکی، کامپوزیتهای پایه سرامیکی و کربنی، سرامیکهای نوری و شفاف، سرامیکهای الکتریکی و مغناطیسی، سرامیکهای فوق دما بالا، لایه‌های نازک و پوشش‌های سرامیکی، نانو/ بایو سرامیک‌ها، شیشه و شیشه – سرامیک‌ها، سرامیک‌ها در کاربرد انرژی و محیط زیست و چالش‌های آموزشی و پژوهشی در ایران از موضوعات این کنگره است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.icers.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید