برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی منطقه یک، در دانشگاه‌ علامه

http://www.callforpapers.irمعاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه با اشاره به حضور 22 دانشگاه و 1112 اثر در جشنواره نشریات دانشجویی منطقه یک به میزبانی دانشگاه علامه، افزود: آثار ارسال شده از سوی متخصصین پژوهشکده ارتباطات مورد قضاوت قرارمی گیرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ غلامرضا ذکیانی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر ادامه داد: ازمیان آثار ارسال شده،‌ دانشگاه الزهرا با ارسال 370 اثر، دانشگاه علامه با ارسال 278 و دانشگاه تهران با ارسال 121 اثر رتبه های اول تا سوم در میزان ارسال آثار را بدست آوردند.

وی با بیان اینکه وزارت علوم در سال گذشته این جشنواره را در 5 منطقه برگزارکرد، افزود: دلیل برگزاری این جشنواره در سطح منطقه این بود که دانشگاه های هم سطح باهم رقابت کنند البته جشنواره ملی نشریات دانشجویی که در اردیبهشت ماه برگزارمی شود، همچنان پابرجاست.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه ادامه داد: بنابود جشنواره نشریات منطقه یک در اسفندماه سال گذشته برگزارشود اما به سال جاری موکول شد. این جشنواره در دانشکده اقتصاد از ساعت 15 باحضور دکتر میرزایی مدیرامور فرهنگی وزارت علوم و دکتر ذکیانی معاون فرهنگی دانشگاه علامه برگزار می شود.

وی درهمین زمینه گفت: فردا نیز کارگاه تخصصی روزنامه نگاری با حضور دکتر فرقانی و دکتر بروجردی از اعضای هیات علمی دانشگاه علامه به صورت رایگان برگزار می شود.

همچنین مهندس علوی مدیرامور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه دکتر فرقانی روند نظارت و ارزیابی را در روز اختتامیه توضیح می دهد، اظهارکرد: هر کدام از آثار ارسال شده بعد از کدبندی برای ارزیابی به پژوهشکده ارتباطات فرستاده شده و از سوی متخصصین فعال در این پژوهشکده مورد قضاوت قرار گرفت.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید