همایش یک‌روزه‌ «فن تجاری‌سازی در مراکز رشد و فروش محصولات دانش‌بنیان» برگزار می شود

همایش « فن تجاری‌سازی در مراکز رشد و فروش محصولات دانش‌بنیان» دوشنبه 28 اردیبهشت 94 در واحد پرند دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر سعید ذاکر بستان آباد، معاون پژوهش واحد پرند و دبیر همایش در خصوص برگزاری این همایش گفت: به منظور ایجاد ارتباط موثر بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان ایجاد فناوری و فناوری‌های ایجاد شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند همایش یک‌روزه‌ای تحت عنوان « فن تجاری‌سازی در مراکز رشد و فروش محصولات دانش‌بنیان برگزار می کند.

وی گفت: این همایش در دو بخش سخنرانی‌های عمومی با محوریت «تجاری‌سازی در مراکز رشد» و تخصصی با محوریت «تجاری‌سازی فن‌آوری‌های عمرانی» و «تجاری‌سازی در حوزه ICT» برگزار می شود.

سخنرانی‌های عمومی در نوبت صبح و کارگاه‌های تخصصی در نوبت عصر برگزار خواهد شد که طی آنها در موضوعاتی از قبیل فناوری‌های قابل انتقال و قابلیت تجاری‌سازی، مدل‌ها و نمونه‌های موفق انتقال تکنولوژی، نقش شبکه‌های اجتماعی و شتاب‌دهنده‌ها در تجاری‌سازی، زنجیره تحقیق تا عرضه محصول و خدمات در بازار، استراتژی‌ها در تجاری‌سازی، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و تامین سرمایه، بازاریابی محصولات و خدمات دانش‌بنیان، موارد حقوقی و قانونی تجاری‌سازی، شاخص‌های عملکرد استاندارد در بازار، تجاری‌سازی محصولات و خدمات علوم و فناوری‌های جدید در حوزهای فناوری اطلاعات و عمران و نگهداری، اطلاعات مفیدی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می گیرد. به شرکت کنندگان در همایش و کارگاه‌های تخصصی گواهینامه‌های مجزا اعطا خواهد شد.

ذاکر، پیوند صمیمانه صنعت و دانشگاه و نقش پر رنگ آن در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پیشرفت های ارتباطات علمی آکادمیک با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های لازم، جلب توجه صاحبان صنایع را از اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکز رشد دانشگاه آزاد پرند به نشانی کیلومتر ۳۵ آزاد راه تهران – ساوه، شهر جدید پرند، ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی پرند، اتاق ۳۲۲ مراجعه یا با شماره تلفن های ۱ و۰۲۱۵۶۷۳۳۰۷۰و ۰۲۱۵۶۷۳۳۱۵۳ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید