تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره دانشجویی «حلقه»

فرصت ارسال آثار به جشنواره دانشجویی دوسالانه علمی فرهنگی حلقه با موضوع ازدواج دانشجویی؛ فرصت‌ها و تهدیدات که توسط جهاد دانشگاهی گیلان برگزار می‌شود تا 12 اردیبهشت‌ماه 94 تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ طرح ملی «جشنواره دانشجویی دوسالانه علمی فرهنگی حلقه» با هدف بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای ازدواج دانشجویی توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان در سطح کلیه واحدهای جهاد کشور و سایر مراکز دانشگاهی در کشور برگزار می‌شود و حامی و ناظر این طرح سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور است.

دوسالانه علمی فرهنگی «حلقه» در چهار محور مقاله‌نویسی، خاطره‌نویسی ، پایان‌نامه و وبلاگ نویسی با موضوعیت «ازدواج دانشجویی؛ فرصت‌ها و تهدیدات» برگزار می‌شود که مهلت دریافت آثار تا 12 اردیبهشت‌ماه 1394 تمدید شده است.

آئین‌نامه ارسال مقالات، پایان‌نامه، خاطره و بروزرسانی وبلاگ به جشنواره دانشجویی حلقه در بخش معاونت فرهنگی سایت جهاد دانشگاهی واحد گیلان ارائه شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این بخش سایت با نشانی http://www.gilan.acecr.ir/moavenate_farhangi.php مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، همایش ملی دوسالانه علمی فرهنگی حلقه، 23 اردیبهشت‌ماه 94 با حضور علاقه‌مندان و مسئولان در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید