نشریات دانشجویی مدافع ارزش‌های اسلامی باشند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: نشریات دانشجویی ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای مدافع ارزش‌های اسلامی باشند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ حجت الاسلام حسینی در مراسم تجلیل از برگزیدگان نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‎های منطقه 2 کشور، افزود: فعالان نشریات دانشجویی باید از ظرفیتی که در اختیار دارند برای ترغیب دانشجویان در راستای اهتمام در کسب علم و دانش تلاش کنند.

وی اظهار کرد: نشریات دانشجویی بدون شک اثرات خود را بر فضای دانشجویی و دانشگاهی می‎گذارند؛ از این‎رو فعالان این عرصه نباید در قلم فرسایی در این حوزه دچار دلسردی شوند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های لرستان با تاکید بر اینکه نشریات دانشجویی نباید از انتشار کمبودهای دانشگاه در قالب‎های مختلی همچون طنز غافل شوند، تصریح کرد: نشریات دانشجویی مجاز به انتقاد هستند؛ اما باید مراقب باشند که اهانتی به کسی نشود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: به نشریات دانشجویی توصیه می‎کنیم که ضمن رعایت امانت‎داری در انتشار مطالب تلاش کنند که مطالب تولیدی را در نشریات خود منتشر کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید