پنجمین کنفرانس بین‌المللی «مواد فوق ریزدانه و نانوساختار»

پنجمین کنفرانس بین‌المللی «مواد فوق ریزدانه و نانوساختار»، ۲۰ و ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۴ به همت قطب علمی مواد با کارایی بالا از دانشکده مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه تهران و با همکاری دانشگاه ترنتو ایتالیا تحت حمایت رسمی سیویلیکا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ در این کنفرانس، روش‌های نوین تولید مواد فوق ریزدانه و نانوساختار و خواص آنها، تولید نانوذرات، کنترل ساختار نانو، مواد نانوکامپوزیت، پوشش‌های نانو و لایه‌های نازک، شناسایی مواد فوق ریزدانه و نانوساختار، شبیه‌سازی و مدل‌سازی و آموزش فناوری نانو، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین استادان مدعو خارجی از دانشگاه‌های معتبر در این کنفرانس حضور خواهند داشت. همزمان با برگزاری این کنفرانس، کارگاه آموزشی و نمایشگاه جنبی با حضور دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و مراکز فعال در این حوزه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، چهارمین کنفرانس بین‌المللی مواد فوق ریزدانه و نانوساختار، در آبان‌ماه سال ۱۳۹۲ برگزار شد که مقالات منتخب آن، در مجله بین‌المللی AMR منتشر شده‌ است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال چکیده مقاله خود، به پایگاه اینترنتی http://ufgnsm15.ut.ac.ir/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید