انتشار بیست و ششمین شماره ماهنامه «مدیریت ارتباطات»

http://www.callforpapers.ir/بیست و ششمین ماهنامه مدیریت ارتباطات به همراه گفتگو با یونس شکرخواه استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران با موضوع دغدغه‌های زندگی دیجیتالی در دنیای معاصر منتشر شد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) بیست و ششمین شماره ماهنامه «مدیریت ارتباطات» به مناسبت در پیش بودن هفته بهزیستی در تیرماه، پرونده ویژ‌‌ه‌ای با عنوان «معلولیت و رسانه» را منتشر کرده است. در این پرونده نگین حسینی به بازنمایی معلولیت در رسانه‌های آمریکا در قالب گزارشی پرداخته و درکنارآن محمد رضا دشتی نیز نگاهی به دو دهه فعالیت روزنامه اطلاعات در قالب صفحه «با معلولین» پرداخته است.

بازتعریف کلیشه‌های 75 ساله نوشته استیو ناپر از روزنامه والستریت ژورنال با ترجمه زهرا بیک وگفتگو با فیلیپ فرگوسن، استاد کالج مطالعات آموزشی دانشگاه چپمن و «بت ای. هلر» استاد ژورنالیسم رسانه‌های جدید نیز از دیگر بخش‌های این پرونده به شمار می‌رود.

همچنین حسین بشیر نیز در این شماره از این ماهنامه و در بخش یادداشت آن به بررسی نظریه مدیریت اضطراب/ عدم قطعیت پرداخته و از موضع این نظریه، موضوع پرونده هسته‌ای ایران را مورد توجه قرار داده است.

گفتگوی ویژه این شماره از این ماهنامه نیز با یونس شکرخواه انجام شده که وی در آن تاکید داشته است دغدغه زندگی دیجیتال بر دغدغه‌های فرهنگی اولویت دارد.

گزارشی تحلیلی از «چهارمین سمینار بررسی مسائل مطبوعات ایران؛ چالش‌ها و چشم‌اندازها»با عنوان «تصاویر زیبایی که در قاب مطبوعات جای نمی گیرند» نیز در این شماره از ماهنامه قرار گرفته است.

در این گزارش علاوه بر درج بخش‌هایی از نظرات سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد جعفر محمدزاده معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وی، قسمت‌هایی از مطالب مطرح شده توسط پروفسور کاظم معتمد‌نژاد، فرید قاسمی، محمد مهدی فرقانی، امید علی مسعودی، مرتضی نبوی، علی‌اصغر محکی، احمد میرعابدینی، علیرضا دهقان، یونس شکرخواه، فریدون صدیقی، مهدی محسنیان راد، مهدی منتظرقائم، حسام‌الدین آشنا، بیژن مقدم و  امیر محبیان نیز درج شده است.

نگاهی به موضوع روابط‌عمومی در تئاتر ایران و تلفن همراه؛ ابزاری ارتباطی یا ضد ارتباط نیز از دیگر بخش‌های این شماره از این ماهنامه به شمار می‌رود.

«کتاب؛ مهجورترین رسانه کشور ما» نیز عنوان پرونده کتاب این شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات است که در آن با نگاهی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به موضوع نگاه رسانه‌ای به کتاب در کشو توجه شده است و طی آن مصاحبه‌هایی با محمد رضا جوادی یگانه و محسن حکیم معانی و امید علی مسعودی و  نیز یادداشت‌هایی از جعفر فریدزاده و یحیی کمالی پور به چشم می‌خورد.

این ماهنامه همچنین بخش نوزدهم ترجمه کتاب نگارش در روابط‌عمومی نوشته تامس.اچ.بیوینز و ترجمه علیرضا باستانی با عنوان «گزارشات سالیانه و مسؤولیت اجتماعی» را منتشر کرده است.

«مدیریت ارتباطات» با صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی در 84 صفحه، رنگی و با قیمت 3 هزار تومان منتشر شده است.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید