دانشگاه علوم پزشکی تبریز دانشجوی دکتری تخصصی پژوهش‌محور می‌پذیرد

http://www.callforpapers.irدانشگاه علوم پزشکی تبریز برای سال تحصیلی 94-95 دانشجوی دوره دکتری تخصصی پژوهشی می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نظر دارد در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص آشنا به روش‌های پیشرفته تحقیق و مبانی پژوهش در زمینه‌های خاص، نسبت به پذیرش دانشجو در دوره‌های دکتری تخصصی پژوهشی با ثبت نام و انجام مصاحبه، اقدام به عمل آورد.

شرایط عمومی و اختصاصی ورود داوطلب به دوره به شرح ذیل است:

– داشتن شرایط عمومی ورود به آموزش عالی

– داوطلبان در بدو ثبت نام موظف به سپردن تعهد رسمی به دانشگاه می‌باشند

– نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ خدمت نظام وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد

– داشتن دانشنامه دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) دکتری حرفه‌ای دام پزشکی، دکترای حرفه‌ای علوم آزمایشگاهی و کارشناسی ارشد (اشاره شده در جدول شماره 1 این فراخوان) از یکی از دانشگاههای داخل یا خارج کشور که حسب مورد تائید وزارتین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

تبصره: داوطلبان دارای مدارک تحصیلی بالاتر دکتری تخصصی (PhD) ، تخصصی بالینی (دستیاری) و فوق تخصصی و فلوشیپ در صورت پذیرفته شدن در دوره ملزم به پرداخت هزینه های تحصیل خود براساس تعرفه شعب بین الملل دانشگاههای وابسته به وزارت بهاشت می باشند.

همچنین دارندگان مدارک معادل کارشناسی ارشد مجاز به شرکت در این دوره نیستند.

– داشتن حداقل دو مقاله تحقیقی اصیل منتشر شده در مجلات معتبر نمایه شده بین‌المللی Pub Med یا ISI به عنوان نویسنده اول یا مسئول

تبصره: از ارسال بیش از دو مقاله ذکر شده در بند 5 و هر گونه مدارک غیر از مدارک ذکر شده خودداری فرمائید. چنانچه دارای دو مقاله فوق الذکر نباشید مدارک شما مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

– عدم اشتغال به تحصیل همزمان در دوره های دکتری تخصصی (PhD)، تخصصی بالینی (دستیاری) و یا بالاتر در کلیه مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور با ارائه برگه تعهد محضری.

– تحصیل در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی تمام وقت می باشد، بنابراین هر گونه اشتغالی برای دانشجو ممنوع است جهت عدم اشتغال ارائه تعهد محضری الزامی است.

– همکاران دانشگاهی یا سایر شاغلین دیگر هنگام ارائه مدارک می بایست رضایت محل اشتغال خود مبنی بر ادامه تحصیل نامبرده از نظر این موسسه در هر گرایشی بلامانع است را ارائه فرمایند و در صورت قبولی از روز اول به صورت تمام وقت در اختیار مرکز تحقیقاتی مورد نظر خواهند بود بنابراین ارائه مرخصی بدون حقوق یا ماموریت آموزشی برای کارکنان پیمانی و رسمی و فسخ قرارداد برای کارکنان قراردادی از روز اول شروع به تحصیل الزامی می باشد.

– موفقیت در آزمون زبان انگلیسی مطابق با مصوبات شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی سایت www.tbzmed.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید