ارائه بیش از 200 عنوان مقاله تا پایان سال در باشگاه پژوهشگران واحد علوم و تحقیقات

http://www.callforpapers.irرئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات در سال 1386 به عنوان یک مرکز علمی و با هدف آموزش و پرورش نخبگان و استعدادهای درخشان فعال شد، گفت: در حال حاضر این باشگاه دارای 300 عضو معمولی و 30 عضو استعدادهای درخشان است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر امیر خسروجردی با اشاره به اینکه باشگاه پژوهشگران واحد علوم و تحقیقات یکی از برترین باشگاه‌های مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: این موسسه با شناسایی، جذب دانشجویان و جوانان بااستعداد، اقدام به پرورش و حمایت آنها در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی می‌کند.

وی ادامه داد: در کنار تسهیلات گسترده به اعضاء، برگزاری کارگاه‌های آموزشی علمی و پژوهشی از جمله مقاله نویسی، روش تحقیق، تدوین مقالات ISI و پروپوزال‌های علمی، نحوه جستجوی مقالات در اینترنت، داوری مقالات، آموزش نرم افزارهای کاربردی و … از جمله فعالیت‌های باشگاه به منظور پرورش و آموزش اعضای آن در راستای تشویق اعضاء به فعالیتهای علمی و پژوهشی است.

خسروجردی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی علمی و پژوهشی تأثیر بسزایی در انتخاب باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات به عنوان باشگاه برتر در مهرماه 1390 داشته است، افزود: آموزش صحیح به اعضاء به همراه ایجاد شرایط مساعد برای فعالیت منجر به افزایش خروجی مقالات شد، به نحوی که در سال 1390 خروجی مقالات ISI از 10 مقاله به 100 مقاله افزایش پیدا کرد؛ این روند افزایشی همچنان ادامه دارد.

وی تعداد کل مقالات معتبری که تا پایان سال 1393 ارائه خواهد شد را بیش از 200 عنوان مقاله دانست و افزود: به جرأت می‌توان گفت که این تعداد مقالات بیش از مقالات ارائه شده در بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

خسروجردی خاطرنشان کرد: 125 مقاله ISI، تعداد 30 مقاله ISC، تعداد 15 مقاله علمی – پژوهشی و 50 مقاله همایشی تنها تا امروز، توسط اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات ارائه شده است، همچنین از سال 1390 تا کنون بیش از 800 عنوان مقاله از سوی این اعضاء ارائه شده که از این تعداد 505 مقاله ISI، تعداد 161 مقاله ISC و علمی – پژوهشی و 145 مقاله همایشی است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید