یازدهمین دوره مسابقات صنعت چاپ برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ کشور با شعار «چاپ؛ رسانه تولید ملی» همزمان با دویستمین سال ورود صنعت چاپ به ایران شهریور 91 معرفی می‌شوند.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این دوره از مسابقات در سه بخش فرآیندها و روش‌های چاپی، مدیریت پروژه‌های چاپی و مسابقات دانشجویی برگزار می‌شود.

در راستای نامگذاری امسال به نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» این مسابقه سعی دارد با تکیه بر توان داخلی از تولید محصولات چاپی در حوزه ملی حمایت کند.

بر این اساس این دوره از مسابقات می‌کوشد به ارزیابی آثاری بپردازد که امکان عرضه در بخش‌های مختلف صنایع داخلی و همچنین بازارهای خارجی را داشته باشد.

دبیرخانه مسابقات تخصصی صنعت چاپ شاخص‌های ارزیابی آثار را بر اساس کیفیت محصولات، پاسخگویی به نیاز صنایع داخلی و در جهت تولید ملی و صادرات تعیین می‌کند.

توجه به حضور گسترده دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه چاپ در بخش های مختلف این صنعت و ضرورت توجه به گسترش فعالیت های علمی، در قالب فعالیت های تحقیقاتی و دانشگاهی، دلایل اضافه شدن بخش مسابقات دانشجویی به این دوره از مسابقات است.

فعالان و دست‌اندرکاران حوزه چاپ تا 7 تیر ماه و دانشجویان  تا 30 تیرماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیرخانه این دوره از مسابقات به نشانی خیابان استاد نجات الهی (ویلا) کوچه شهید محمدی، پلاک 46، طبقه چهارم وآماده دریافت آثار و محصولات چاپی است. پایگاه اینترنتی www.printaward.ir به عنوان پایگاه مسابقات تخصصی صنعت چاپ آماده ارائه اطلاعات و فرم های مربوط جهت شرکت در مسابقات است.

برگزیدگان این دوره از مسابقات 11 شهریور و همزمان با جشنواره صنعت چاپ  ایران معرفی و تقدیر می شوند.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید