توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر

http://www.callforpapers.ir/رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر از آغاز توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ محمدرضا باقرزاده در گفتگو با ایسنا، از توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر خبر داد و افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش به آدرسwww.azmoon.org و وارد نمودن اطلاعات خود، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: رشته های دکتری تخصصی واحد قائم شهر که محل امتحان آن در واحد ساری است شامل مدیریت دولتی – منابع انسانی، حسابداری، ریاضی- آنالیز، زبان و ادبیات فارسی، شیمی – گرایش آلی، شیمی – گرایش شیمی فیزیک، مهندسی نساجی- شیمی نساجی و علوم الیاف، مهندسی کشاورزی- علوم دامی (طیور) است.

باقرزاده افزود: چنانچه هر داوطلبی پس از دریافت کارت، مغایرتی در مندرجات ازنظر مشخصات فردی، زبان خارجه و سهمیه ملاحظه کرد، می تواند با مراجعه به باجه های رفع نقص نسبت به آن اقدام کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر، در مورد زمان و مکان رفع نقص کارت ورود به جلسه گفت: داوطلبانی که محل آزمون آنها ساری است ضرورت دارد از امروز سه شنبه 7 بهمن ماه تا پنج شنبه 9 بهمن ماه در وقت اداری به محل باجه رفع نقص حوزه امتحانی خود مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحدساری مراجعه کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی می توانند به سایت www.azmoon.org مراجعه و در قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید