برگزاری کارگاه های آموزشی در دانشگاه علامه

http://www.callforpapers.irمسئول مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی از برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و ارائه مدرک معتبر از ابتدای نیم سال تحصیلی دوم خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ علیرضا کیایی در گفت و گو با ایسنا گفت: مرکز آموزشی معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در راستای کیفی سازی با همکاری کانون های فرهنگی هنری و انجمن علمی اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان کرده است. برگزاری کارگاه فیلم نامه نویسی با حضور سروش صحت، کارگردانی با حضور کیومرث پوراحمد، بازیگری با حضور شهره سلطانی و همچنین کارگاه های فن ترجمه زبان، برگزاری کارگاه مخصوص داوطلبان دکتری که با استقبال خوبی هم رو به رو شده، مقاله نویسی، spss و… از جمله این کارگاه ها است.

وی با تاکید بر اینکه مدارکی که در قبال سپری کردن این کارگاه ها ارائه می شود معتبر است، افزود: سعی شده است برای ارائه مدارک آموزشی روال جدیدی اتخاذ شود. همه مدارک مورد تایید معاونت آموزشی دانشگاه درآمده و از آنجائی که دانشگاه زیر نظر وزارت علوم است ، مدرک برای استخدام افراد در نهادی از اعتبار کافی برخوردار است.

مسئول مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه به این سوال که دانشجویان برای ثبت نام در این کارگاه ها باید از چه شرایطی برخوردار باشند،پاسخ داد: گسترش مخاطب یکی از اهداف مرکز آموزش است، به همین دلیل همه دانشجویان می توانند برای ثبت نام در این کارگاه ها اقدام کنند و شرکت در این کارگاه ها نیازمند عضویت در انجمن خاصی نیست.

کیایی در پایان درمورد میزان استقبال دانشجویان از این کارگاه ها اظهار کرد: از آنجائی که اساتید این کارگاه ها از اساتید برجسته بوده و هزینه این کارگاه ها مناسب است، این کارگاه ها مورد استقبال شدید دانشجویان قرار گرفته است، به صورتی که هم اکنون اکثر ظرفیت ها پر شده و درحال برنامه ریزی برای برگزاری سانس دوم کارگاه ها هستیم.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید