ارسال 80 مقاله به همایش ملی فضای سبز کم آب در دانشگاه کاشان

http://www.callforpapers.irدبیرعلمی همایش ملی فضای سبز کم آب و عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کاشان از ارسال 80 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛ رضا دهقانی بیدگلی اظهار کرد: تاکنون 150 نفر از محققان و پژوهشگران از سراسر کشور برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: معرفی گونه‌های سازگار به کم آبی جهت استفاده در فضای سبز، چمن‌های سازگار به کم آبی و جایگزین‌های چمن، زیست فناوری و راهکارهای نوین ایجاد گونه‌های مقاوم به کم آبی تخصیص، بهره‌وری و بهینه سازی مصرف آب، نقش آب‌های نامتعارف در فضای سبز، طراحی، کشت و توسعه و نگهداری فضای سبز در اقلیم‌های خشک و نیمه خشک، ارتقاء فرهنگ عمومی و مشارکت شهروندان در صیانت از فضای سبز و کارکردهای اقتصادی فضای سبز کم آب از محورهای این همایش است.

عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کاشان تصریح کرد: تمام دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و فعالان در زمینه فضای سبز می‌توانند در این همایش شرکت کنند. هم‌چنین محققان و پژوهشگران می‌توانند اصل مقالات خود را تا 15 اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه این همایش به آدرس الکترونیکی lwgs@kashanu.ac.ir ارسال کنند.

دهقانی ادامه داد: علاوه بر ارائه مقالات در روز همایش، سخنرانی علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه از برنامه‌های جانبی این همایش است.

این همایش در روزهای پانزده و شانزدهم اردیبهشت ماه سال آینده با همکاری دانشگاه کاشان و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشان در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید