دوره کاربردی فروش و بازاریابی موفق در دوران رکود

http://www.callforpapers.irدوره کاربردی فروش و بازاریابی موفق در دوران رکود ، 15 بهمن ماه 93 در هتل آکادمی تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، این دوره با حضور دکتر مشکی پروری ( دکتری مدیریت بازرگانی و سخنران برتر کنفرانس روابط عمومی کشور سنگاپور در سال 2010 ) با بیان موضوعات زیر برگزار خواهد شد:

حفظ و نگهداری مشتریان فعلی،ارتباط مجدد با مشتریان قدیمی،پیدا کردن بازارهای جدید، تعریف بازار ، انواع بازار و ضوابط شناخت بازار ، تحقیقات بازار یا بازار کاوی، تعریف فروش و جایگاه آن،انواع سیستم فروش، مدیریت موفق تیم فروش، فرصت بازاریابی و روشهای ایجاد یا خلق فرصت، مدیریت GEMBA در فروش، افزایش فروش با استفاده از تکنیک STP ، روش روانشناسانه در افزایش فروش، تکنیک AIDAS و…

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.Tavanafarin.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید