ثبت نام 201 مخترع در بخش داوری جشنواره «رویش»

http://www.callforpapers.irرئیس بنیاد نخبگان استان البرز از ثبت نام 201 مخترع از استان‌های البرز و تهران در بخش داوری و 58 طرح از مخترعان سطح سه بنیاد در بخش تجاری سازی جشنواره رویش تهران- البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛ دکتر جعفر جهان‌پناه، رئیس بنیاد نخبگان استان البرز هدف از برگزاری جشنواره‌ اختراعات رویش را شناسایی و ارزیابی اختراعات و ابداعات ارائه شده با رویکرد تجاری‌سازی عنوان کرد و افزود: جشنواره‌ اختراعات رویش فرصت مناسبی برای تبدیل ایده به ثروت و تسهیل ارتباط مخترعان با سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره امسال در دو بخش داوری و تجاری سازی اختراعات برگزار می‌شود، افزود: تعداد 201 نفر مخترع از استان‌های البرز و تهران در بخش داوری جشنواره و 58 طرح از مخترعان سطح سه بنیاد نیز در بخش تجاری سازی ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: پس از برگزیده شدن اختراع در جشنواره، جایزه نقدی از هفت تا ۱۵ میلیون ریال به مخترعان و تسهیلات مالی تا سقف ۵۰ میلیون ریال برای استقرار در پارک علم و فناوری و تاسیس شرکت‌های نوپا مرتبط با اختراع برگزیده به نهادهای توانمندساز تخصیص می‌یاید.

بر اساس این گزارش، جشنواره رویش تهران و البرز از 7 تا 9 بهمن ماه امسال در محل نمایشگاه‌های پژوهشگاه نیرو و به میزبانی بنیاد نخبگان استان تهران برگزار می‌شود.

جشنواره اختراعات رویش، ششمین جشنواره منطقه‌ای اختراعات در کشور است که به همت بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید