فراخوان دانشجویان به مسابقات برنامه‌نویسی اندروید

مسابقات برنامه‌نویسی اندروید «موبیرو» با هدف توسعه نرم‌افزارهای کاربردی فارسی و تشویق و ترغیب دانشجویان به فعالیت در این حوزه در اسفند ماه سال 1393 برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ این مسابقات در دانشگاه تهران و با حضور دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

از اهداف برگزاری این مسابقه می‌توان به شناسایی نیازهای جامعه و ارایه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه جهت براورده کردن این نیازها، ایجاد بستری جهت ارائه خدمات مالی و فرهنگی، جلب توجه اقشار دانشگاهی به فعالیت در حوزه برنامه‎‌نویسی تلفن همراه، گرداوری متخصصان حوزه تلفن همراه جهت به اشتراک‌گذاری تجربیات و دانش، حمایت مالی و معنوی از آثار برگزیده و افزایش توان رقابت تیم‌ها و افراد به ویژه تیم‌های دانشجویی به منظور ارائه نرم‌افزارهایی با توان رقابت بین‌المللی اشاره کرد.

موضوع‌ مسابقه در بخش آزاد، برنامه‌های خلاقانه و کاربردی است که نیازهای جامعه را شناسایی کرده و برای آن‌ها راه‌کارهای مناسبی ارائه کرده باشد.

در بخش ارتباطات، برنامه‌های پیام‌رسان (Messenger) که به جای استفاده از سرویس‌های مخابراتی (نظیر تماس تلفنی یا پیام کوتاه SMS) از شبکه اینترنت استفاده می‌کنند وبا توجه به فرهنگ ایرانی طراحی شده و جایگزین مناسبی برای نمونه‌های خارجی هستند در بخش M- Commerce برنامه‌های کاربردی با هدف انجام امور مربوط به کسب و کار مخصوص افراد و شرکت‌ها و در بخش

ایده‌ها، ایده‌های نوآورانه که قابلیت تجاری‌سازی و اجرا بر روی نرم‌افزارهای تلفن همراه را داشته باشند، موضوع مسابقه هستند.

آخرین مهلت ارسال نسخه دمو، اول اسفند و مهلت ارسال نسخه نهایی 21 فروردین 1394 است.

مراسم اختتامیه نیز 24 اردیبهشت ماه در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای www.apptalent.ir مراجعه کنند.

http://www.callforpapers.ir

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید