کنفرانس تخصصی پوشش‌های حمل و نقل در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irچهارمین کنفرانس تخصصی پوششهای حمل و نقل توسط انجمن عملی رنگ ایران و به همت پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر 10 و 11 دی ماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛ چهارمین کنفرانس تخصصی پوشش‌های حمل و نقل با هدف رفع معضلات این صنعت و با بهره گیری از فناوری‌های نوین و ارائه نتایج کاربردی و علمی در حوزه پوشش‌های نوین کاربردی در صنایع خودرویی، دریایی و هوایی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، پس از داوری‌های انجام شده در این همایش تعداد 65 مقاله پذیرفته شده است که از این تعداد 12 مقاله به صورت شفاهی و 53 مقاله به صورت پوستر در روزهای برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.

آماده سازی سطح، پوشش‌های تبدیلی، سامانه‌های پوشش‌های حمل و نقل، روش های آزمون آزمایشگاهی و شرایط کاربرد، فرمولاسیون، رنگ های ترافیکی، پوشش‌های مخصوص قطعات پلاستیکی، شبیه سازی خطوط اعمال، پوشش‌های تعمیری، کنترل رنگ، عیوب پوشش‌های حمل و نقل و روش‌های رفع آن، قوانین و مقررات زیست محیطی، روش‌های ابداعی و جدید در فرآیندهای اعمال و نانو فناوری در پوشش های حمل و نقل از محورهای این همایش دو روزه است.

این همایش تلاش دارد تا آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی مهندسی پوشش های حمل و نقل و کاربردهای آنها را معرفی کند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص چهاردهمین کنفرانس تخصصی پوشش های حمل و نقل به آدرس http://www.ictc2014.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید